Wednesday 20 November 2013

TETAP SETIA BERSAMA SHAKLEE

      Lamanya dah tak menulis di dalam blog sendiri...ye lah...dengan tugasan harian , tanggungjawab sebagai seorang ibu, isteri dan guru harus saya tempuhi dengan sabar dan redha..

     Namun saya masih setia dengan menjadi pengedar shaklee. Shaklee banyak merubah kehidupan saya . Selama dua tahun bershaklee saya merasa amat bersyukur dengan apa yang saya kecapi sekarang. Kenapa saya nak jadi pengedar shaklee? Sebab saya tak nak berhutang!!!! Ya cita-cita saya adalah ingin menjadi seorang manusia yang sifar hutang. Saya tahu saya bukan orang senang. Sebab itulah saya memilih untuk menjadi ahli shaklee.

    Ya..sekarang 4 angka dalam genggaman saya setiap bulan.. Saya harus majukan diri. nak tambah pendapatan keluarga, nak bantu suami, nak ada rumah sendiri..mudah mudahan usaha saya berbaloi...

    Dengan Shaklee, kami tak jual harapan . Permulaan Shaklee hanya RM75 utk semenanjung dan rm85 utk sbh/swak . Tak perlu labur beribu ribu . InshaAllah dengan usaha + tawakal + setting + group support + upline, ada yg dapat 4/5/6 angka sebulan.

   Orang yang berjaya tak pernah ada rasa sedetik untuk kalah...




No comments:

Post a Comment